تکنولوژی از زمانی آمد و باعث پیشرفت مردم شد و باعث شد برند های مختلف در هر کالای های تکنولوژی به وجود بیاد و تنوع برند در جهان شد. در سال های اخیر جنگ برند ها برای جلب توجه مشتری شده که باعث تنوع کالا و ارزیابی آنها توسط مردم شده است و خیلی بهتر شده است. در مورد ساختمان هم همین جوری شده است و باعث تنوع شرکت ها شده است ما در این مقاله سعی میکنیم یکی از برند ها را معرفی کنیم
شرکت سیماران یکی از برترین تولید کننده های ایرانی جک های پارکینگی است که هر ساله تعداد زیادی از مشتریان به خیل عظیم استفاده کنندگان محصولات این شرکت میپیوندند.یکی از مهم ترین جنبه های جک های برقی , موضوع نصب و تنظیم آن ها میباشد که البته یک کار کاملا تخصصی بوده که باید توسط افراد متخصص و مطمئن انجام شود تا از بروز مشکلات مالی سنگین , آسیب های جانی جبران ناپذیر و یا مسائل امنیتی و سرقتی جلوگیری شود.
به همین منظور و برای جلوگیری از اتفاق نیفتادن مشکلات اشاره شده در بالا , همکاران ما در شرکت رازی تکنولوژی جمعی از مجرب ترین و قابل اعتماد ترین نصابان و تعمیرکاران جک های درب پارکینگ را گرد هم آورده اند , تا در کمترین زمان و بهترین شکل و با مناسب ترین قیمت , مشکلات و مسائل شما را حل نمایند.
اگر شمایی که در حال مطالعه ی این متن هستید از تعمیرکاران و متخصصان زمینه ی نصب و تنظیم جک پارکینگی سیماران هستید , ما در بخش بعدی نکات آموزشی کامل و جامعی را برای شما تدارک دیده ایم.امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع گردد :
مرکز فرمان QV0/1A با ۵ عدد دکمه و دو نمایشگر SES-7 که وظیفه ی نمایش منوها و گزینه های آن ها را انجام میدهند , در محصولات سیماران قرار داده شده است.کاربرد ۵ عدد دکمه ی اشاره شده در فوق به شرح زیر است :
– دکمه ی A و B برای جابجایی بین منوها و زیر منو ها
– دکمه ی C و D برای کم و زیاد کردن مقدار ها و یا تایید و عدم تایید تنظیمات
– دکمه ی E برای بازگشت به عقب
با زدن دکمه ی A یکی از ۶ منوی زیر به شما نمایش داده میشود :
۱- ( –) : به معنای درست کار کردن بدون عیب و نقص دستگاه و همچنین گزینه ی پیش فرض بعد از مدتی کار نکردن دستگاه میباشد.
۲- PA ( PARAMETERS ) : این منو دارای ۲۷ زیر منو است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت.در هر کدام از زیر منو ها شما میتوانید با دکمه ی B بین آن ها جابجا شده و با دکمه ی C به افزایش و تایید موارد و با دکمه ی D به کاهش و عدم تایید آن ها اقدام نمایید.
– O1 : زمان باز شدن درب ۱ با سرعت تند با مقدار پیش فرض ۱۵ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– A1 : زمان باز شدن درب ۱ با سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۷ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– O2 : زمان باز شدن درب ۲ با سرعت تند با مقدار پیش فرض ۱۵ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– A2 : زمان باز شدن درب ۲ با سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۷ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– C1 : زمان بسته شدن درب ۱ با سرعت تند با مقدار پیش فرض ۱۵ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– B1 : زمان بسته شدن درب ۱ با سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۷ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– C2 : زمان بسته شدن درب ۲ با سرعت تند با مقدار پیش فرض ۱۵ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– B2 : زمان بسته شدن درب ۲ با سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۷ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۹
– F1 : قدرت موتور ۱ در سرعت تند با مقدار پیش فرض ۱۴ و قابل تنظیم بین ۸ تا ۱۹
– D1 : قدرت موتور ۱ در سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۱۷ و قابل تنظیم بین ۱۰ تا ۱۹
– F2 : قدرت موتور ۲ در سرعت تند با مقدار پیش فرض ۱۴ و قابل تنظیم بین ۸ تا ۱۹
– D2 : قدرت موتور ۲ در سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۱۷ و قابل تنظیم بین ۸ تا ۱۹
– OD : تاخیر زمانی بین دو لنگه در هنگام باز شدن با مقدار پیش فرض ۳ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۲۰
– CD : تاخیر زمانی بین دو لنگه در هنگام بسته شدن با مقدار پیش فرض ۳ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۲۰
– TP : زمان باز ماندن درب ها پیش از بسته شدن خودکار با مقدار پیش فرض ۵ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۱۰۰
– PD : زمان باز شدن درب اول پیاده رو با سرعت تند با مقدار پیش فرض ۷ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۱۳
– TC : زمان ضربه نهایی لنگه ۱ با سرعت تند با مقدار پیش فرض ۰ ( غیر فعال ) و قابل تنظیم بین ۰ تا ۵۰
– P0 : فعال بودن یا نبودن ضربه ی ابتدایی با حالت پیش فرض غیر فعال
– P1 : فعال بودن یا نبودن قفل برقی با حالت پیش فرض غیر فعال
– P2 : فعال بودن یا نبودن استارت ریموت ها در فاز باز کردن درب با حالت پیش فرض غیر فعال
– P3 : فعال بودن یا نبودن مد بستن اتوماتیک با مقدار پیش فرض فعال
– P4 : فعال بودن یا نبودن ۳ ثانیه چراغ چشمک قبل از هر استارت با حالت پیش فرض غیر فعال
– P5 : فعال بودن یا نبودن مد کارکرد تک موتوره با حالت پیش فرض غیر فعال
– P7 : فعال بودن یا نبودن تست موتور ها با حالت پیش فرض فعال
– P8 : فعال بودن یا نبودن تست فتوسلها با حالت پیش فرض فعال
– P9 : فعال بودن یا نبودن شروع به کار نرم موتور ها با حالت پیش فرض فعال
– ۱۱ : زمان بسته شدن خودکار پس از عبور از چشم ها با مقدار پیش فرض ۰ ( غیر فعال ) و قابل تنظیم بین ۰ تا ۵
– SU : ذخیره تغییرات در حافظه که حتما باید روی تایید قرار گیرد
۳- L2 ( LIST 2 ) : دارای ۹ زیر منوی زیر میباشد :
– LO : زمان عملکرد قفل با مقدار پیش فرض ۲ و قابل تنظیم بین ۲ تا ۱۰
– SR : عمل کردن رله ی O همزمان با استارت تا چند ثانیه بعد از اتمام سیکل با مقدار پیش فرض ۰ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۵
– TR : زمان عمل کرد کنتاکت رله ی کمکی SR با مقدار پیش فرض ۰ و قابل تنظیم بین ۰ تا ۹۵
– ۳H : زمان بستن خودکار درب هر ۳ ساعت یکبار فقط با سرعت آهسته با مقدار پیش فرض ۵ و قابل تنظیم بین ۰ ( غیر فعال ) و ۲۰
– J1 : غیر فعال کردن ورودی فتوسل ۱ با حالت پیش فرض غیر فعال
– J2 : غیر فعال کردن ورودی فتوسل ۲ با حالت پیش فرض فعال
– J3 : غیر فعال کردن ورودی استاپ با حالت پیش فرض فعال
– SO : فعال بودن استاپ بین پالس های استارت با حالت پیش فرض فعال
– SU : ذخیره ی تغییرات در حافظه که حتما باید در حالت تایید قرار گیرد
۴- RA ( RADIO ) : برای تنظیم و شناسایی کلید های ریموت کنترل های ساختمان که دارای زیر منو های زیر است :
– RA : شناخته شدن ریموت کنترل
– R= : نشان دادن کد های موجود در دستگاه
– TC : تنظیم دکمه برای حالت دو لنگه ای
– SP : تنظیم دکمه برای حالت توقف
– PD : تنظیم دکمه برای حالت تک لنگه ای
– AU : تنظیم دکمه برای حالت رله
– RC : حذف تمام کد های ذخیره شده
۵- AS ( AUTOMATIC SETTING ) : برای تنظیم و برنامه ریزی جک و یا جک ها به صورت بخش بخش به کار میرود.
۶- DE ( DEFAULT ) : به منظور اختصاص دادن مقادیر پیش فرض بر روی گزینه های تنظیمات به کار میرود.برای این کار دکمه ی C را به مدت ۵ ثانیه بر روی این گزینه نگه دارید تا صدای درب را بشنوید که به معنای انجام موفقیت آمیز کار است.
شما مشتریان عزیز و ارجمند همواره میتوانید با تماس با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت در مورد تنظیم جک های پارکینگی سیماران , اقدام به کسب مشاوره و راهنمایی نمایید.
در مورد بازدهی پیامک های تبلیغاتی شرکت هایی که این نوع تبلیغات و بازاریابی را انتخاب میکنند باید تصمیم گیری کنند اما ما به عنوان افرادی که هدف این نوع پیامک ها و این شیوه ی بازاریابی هستیم آیا واقعا به آنها توجه میکنیم و یا فقط به محض آنکه متوجه ی محتوای تبلیغاتی آن میشویم اقدام ب حذف آنها میکنیم؟آیا تا به حال شده است که از خدمات یکی از این شرکت های تبلیغ دهنده استفاده کنیم؟ و این پیامک ها را دنبال کنیم؟!اگر جواب شما به این سوالات مثبت است پس یقینا این پیامک ها برای شما آزار دهنده نیستند اما اگر از آن دسته مخاطبانی هستید که از این پیامک ها آزار می برید بهتر است تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا در مرحله اول با انواع این پیامک ها آشنا شوید و در مرحله دوم راه حذف و رهایی از آن را بررسی مورد بررسی قرار دهیم
این پیامک ها به واسطه عضویت شما در باشگاهی خاص و ارائه شماره همراه خود به آنها و با توافق خود شما برایتان ارسال می گردد و امکان غیر فعالسازی آنها برای شما مقدور نمی باشد مانند پیامک بانک ها
با توجه به آنچه که بیان شد، فقط سرویس های شماره 1 و 2 امکان غیرفعالسازی داشته که تمام اپراتورهای کشور، راه حل هایی را برای این امر ارائه داده اند:
این پیامک ها که ارزش افزوده دارند و شارژ سیم کارتتان را تمام می کنند، در ازای خدمات محتوایی که برای شما ارسال می کنند، هزینه دریافت می کنند. این خدمات که با اجازه خود کاربر فعال شده،کم کم به علت افزایش میزان پیامک ها مبلغ ریالی قابل توجهی را رقم زده و باعث نارضایتی کاربران خواهد شد.
قسمت بسیار آزار دهنده ماجرا آنجاست که خیلی از این شرکت ها در مورد کارشان اطلاع رسانی درست نکرده و شما برخلاف میلتان عضو سرویس شده اید. آنها ابتدا با ارسال پیام هایی مانند شرکت در قرعه کشی یا شارژ رایگان شما را تشویق به ارسال عددی می کنند که بعد از ارسال به صورت خودکار عضو سرویس شده و باید برای دریافت هر پیامک هزینه ای پرداخت کنید.
این پیامک ها همان طور که از نامشان پیداست، هدفشان تبلیغات و معرفی محصولات یا خدمات است که کاملا رایگان بوده و در صورت غیر فعالسازی ممکن است، باعث از بین رفتن پیشنهادات و فرصت های خوبی شود. پس بهتر است قبل از غیرفعالسازی اندکی بیشتر بیندیشید.
کاربران سیم کارت همراه اول می توانند با ارسال عدد 1 به 8999 ، شماره گیری کد دستوری #8999* و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 درخواست غیر فعالسازی پیامک ها را ثبت کنند.
در صورتی که قصد فعال سازی مجدد پیامک های تبلیغاتی را دارید، می توانید با ارسال عدد 2 به 8999 ،شماره گیری کد دستوری #8999* و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990 این کار را انجام دهید.
با ارسال پیامک خالی به شماره "800" یا شماره گیری کد #800* نیز می توانید سرویس محتوایی خود را دیده و نسبت به غیرفعال سازی پیامک های ارزش افزوده اقدام کنید.
کلیه خدمات بیان شده از طریق اپلیکیشن "همراه من" نیز قابل اجرا می باشد.
کاربران می توانند با مرکز پشتیبانی ایرانسل با شماره گیری "700" از خط ایرانسل یا 0937700000 از خطوط دیگر، درخواست خود را ثبت کنند.
با استفاده از کد دستوری #800* نیز می توانند پیامک های ارزش افزوده تبلیغاتی را فعال یا غیر فعال کنند.
تمامی خدمات از طریق اپلیکیشن "ایرانسل من" در بخش"پرونده" قابل اجراست.
کاربران رایتل می توانند در نرم افزار "رایتل من" در بخش "مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده" خدمات فعال را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به فعال یا غیر فعال سازی آنها اقدام کنند.
ارسال پیامک خالی به پیش شماره "800" یا "195" نیز امکان ثبت درخواست را برایشان فراهم می کند.
شماره گیری کد دستوری #800* و #195* نیز این خدمات را برای کاربران انجام خواهد داد.
مشترکین اپراتورها باید توجه داشته باشند که پیامک های حاوی اطلاع رسانی سرویس های پایه، اطلاع رسانی اپراتور و باند پهن جزء پیامک تبلیغاتی محسوب نشده و در هرصورت امکان دریافت چنین پیامک هایی برایشان فعال می باشد.
پیامک های اطلاع رسانی که توسط دولت یا نهاد خاصی ارسال می گردد مانند : پیامک های پلیسی و انتظامی ، دولتی و حکومتی و قضایی نیز جزء پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند و شما قادر به غیر فعالسازی آنها نمی باشید.
داستان ما از جایی شروع میشه که برای تجارت به کشور مصر رفته ایم و در زمان حضور ما مسابقات شتر سواری برگزار میشه و ما هم به عنوان یک شرکت کننده می توانیم روی شترها سرمایه گذاری کنیم. ما در این مقاله به بازی Camel up می پردازیم .توی بردگیم شترسواری camel up باید روی شتر ها سرمایه گذاری کنین حالا میگین چجوری بریم با هم ببینیم ؟؟!
توی این بردگیم که برگرفته از بازی خارجی camel up هستش ما نقش یسری آدم رو داریم که باید روی سریع ترین شترها حول یه مخروط میچرخن شرط ببندیم…بدونین که شتر ها خیلی هم جوانمردانه بازی نمیکنن بعضی اوقات شتر ها میتونن روی هم سوار شن پس شتر سواری دوتا دوتا یا حتی سه تا سه تا هم میشه.در آخر هر کسی که شترش رو زودتر از خط پایان رد کنه برنده میشه و به ثروت هنگفتی میرسه
نحوه بازی: در بازی camel up هر کس کارت شرط بندی دارد و می تواند در هر دور مسابقه روی هر کدام از شترهایی که دوست دارد شرط بندی کند. در پایان دور هر شتر که اول شده باشد می تواند به شرکت کننده پاداش بدهد. هر دور مسابقه با ریختن تاس شروع می شود و زمانی که آخرین تاس رو بریزیم آن دور تمام میشود. زمانی که شتری از خط پایان عبور کند بازی هم تمام می شود و کسی که بیشترین پول رو داشته باشد برنده مسابقه است.
همیشه عکس گرفتن کار لذت بخشی بوده و است و همیشه جز بهترین رشته های هنر بوده. عکاسی یک فن بسیار عالی است و زمانی که در سال 1833 وقتی اولین تصویر از دوربین های ان زمان برخاست کسی فکر نمیکرد روزی به این اهمیت در زندگی انسان بشود. امروزه یکی از کارهایی که انسان ها می کنند و از لحظات اش لذت می برد عکاسی هست . بعضی عکس ها ارتباط غیر کلامی با آدم برقرار میکنند و باعث شگفتی آدم ها می شوند. ژست، با ارتباط فیزیکی غیر کلامی که پیام های خاصی را منتقل نمی کند متفاوت است. ما در این مقاله می گوییم که کدام ژست مناسب عکاسی است.
وقتی برای ثبت لحظه ای می خواهید دوربین عکاسی خود را بردارید، یا موبایل خود را از جیبتان بیرون بیاورید و عکس بگیرید، پیشتر از آن باید به این فکر کرده باشید که چرا می خواهید از سوژه ای عکس بگیرید. آیا دارید از دیدن این صحنه لذت میبرید، یا صرفاً می خواهید صفحه اینستاگرام خود را پر کنید و چند لایک بیشتر بگیرید؟ در مورد اخیر، کم کم کارها تکراری شده و نشان میدهد که این ذوق به خلق یک تصویر نیست که شما را به سوی عکاسی سوق می دهد و فقط یک لایک بیشتر است که موتور حرکت شماست.
ولی اگر می خواهید از خلق تصویری ماندگار لذت ببرید، باید توجه داشته باشید که با سوژه عکاسی تان چطور رفتار کنید. مثالی می زنم. احتمالاً شما یا خودتان در موقعیتی بوده اید که سوژه عکاسی برای عکس های عروسی بوده باشید یا دیگران درباره تجربه عکاسی روز ازدواجشان برایتان صحبت کرده اند. عده ای می گویند مجبور بوده اند ژستهایی را بگیرند، که هیچ حسی نسبت به آن نداشته اند و حتی می گویند "آن ژست اصلاً مال من نبود." و این نکته ای است که آن را می توانید به وضوح در عکسهایشان ببینید؛ در خنده ها، حرکات دست یا حتی گرفتن دسته گل عروس. برعکسِ آن را نیز می شنویم که عکاس مثل یک قصه گو و یک راوی آنها را با خود می بَرد، برای تک تک عکسها صحنه پردازی کرده و آنها را همراهی می کند. از آنها ژست هایی می خواهد که برایشان غریب نباشد و نظرشان را جویا می شود و مشارکت آنها را در تک تک لحظه ها بر می انگیزاند و دقیقاً نتیجه کار گواهی بر این "مشارکت" است.
علاوه بر این مشارکت، یا شاید بهتر است بگوییم برای هرچه بهتر شدن این مشارکت، عکاس باید ایده ها، خلاقیت و ابتکار خود را نیز گسترش دهد تا بتواند با ژستی که سوژه ساخته، یک تصویر به یادماندنی خلق کند.
در اینجا چند نمونه از ژستهایی که برای عکاسی - زنانه- می توان استفاده کرد، نام برده شده. اینها فقط نمونه هایی است تا به کمک عکاس آمده و ایده هایی اولیه را به او ارائه کند.
یک ژست پرتره بسیار ساده آن است که مدل از عکاس دور شود تا شانه او در قاب برجسته باشد.
می توانید زوایای مختلف را آزمایش کنید. سعی کنید از کمی به راست یا چپ و همچنین کمی بالاتر از صورت او عکس بگیرید.
به سوژه توضیح دهید که قرار است با همراهی یک یا دو دست، حسی که در صورت دارد را کامل کند.
او می تواند با قرار دادن یک دست روی صورت شروع کند.
از مدل بخواهید با دستان خود بازی کند و موقعیت های مختلفی را در اطراف سر یا صورت خود امتحان کند تا به ژست دلخواه برسد.
آیا می خواهید ترکیبات پرتره پویا ایجاد کنید؟ سعی کنید سطح مورب را در کادر خود قرار دهید، سطوحی که به عنوان خطوط اصلی عمل می کنند و می توانند جاذبه تصویری زیادی ایجاد کنند.
به عنوان مثال، از مدل خود بخواهید به نرده تکیه دهد. اگر هیچ سطح موربی در دسترس نیست، می توانید با استفاده از یک ترفند کوچک دوربین، آن را ایجاد کنید: از مدل خود بخواهید بازوهای خود را روی یک سطح صاف قرار دهد، سپس دوربین خود را کج کنید تا به تصویر مورد نظر خود برسید!
سوژه می تواند در حالی که نسبتاً راست ایستاده، به دیوار تکیه کند و بدن خود را کمی به سمت دوربین متمایل کند. می تواند دست به سینه بایستد یا هر وضعیتی که خودش راحت تر بود، به دستانش بدهد.
سوژه می تواند موازی با دوربین روی زمین بنشیند. یک زانو را خم کرده تا کف پا روی زمین باشد و پای دیگر را نیز روی زمین جمع کند و وزن خود را روی بازوی پشتی بیندازد. می تواند موقعیت های مختلف را برای بازو و دست دیگر آزمایش کند و سرش را در جهات مختلف کج کند: به سمت پایین، به سمت دوربین، دور از دوربین و... .
ژست دیگری برای مدل نشسته روی زمین: سوژه یک پا را زیر بدن خود قرار می دهد و زانوی پای دیگر را به آرامی بغل می کند. می تواند سر خود را به هر جهتی که در تصویر بهتر است، بچرخاند.
اینها مواردی است که به کمک آنها می توان تصاویر بهتری را در عکاسی با دوربین یا موبایل خلق کرد. ایده ها، خلاقیت و در کنار آن تکنیک های عکاسی می توانند کیفیت تصاویر را ارتقا دهند. برای این کار، علاوه بر مطالعه منابع مختلف، ما کلاسهای آموزش عکاسی با موبایل ماژورین را به شما توصیه می کنیم.
حدود 10 سال پیش بود که برند هواوی بر سر تمامی زبان ها افتاد و بازار خرید و فروش این گوشی حسابی داغ شده بود به طوری که یک رقیب سرسخت برای گوشی های میان رده ی سامسونگ شده بود و بعد از مدتی با ارائه ی گوشی های پرچمدار و گران قیمت حتی توانست با اپل نیز رقابت کند و جهان را شوکه کرد فعالیتی که این برند در سال های پیشین داشته مانند گل کردن و فعالیت برند شیائومی است البته بیشتر تمرکز این برند بر روی گوشی های میان رده است که عموم کاربران توانایی خرید آن را دارند و به عبارتی عامه پسند از نظر اقتصادی میباشد
درخشش دوربین هواوی P50 پرو و صدرنشینی این گوشی در رتبه بندی دگزومارک، جنجال زیادی به پا کرد و بازتاب های فراوانی در دنیای دیجیتال به همراه داشت.
مدت زمان زیادی از رونمایی پرچمدار جدید شرکت هواوی نمی گذشت که گوشی هوشمند Huawei P50 Pro با کسب امتیاز 144 در جایگاه اول لیست رتبه بندی کلی دوربین گوشی های هوشمند قرار می گیرد و به عنوان بهترین دوربین عکاسی موبایل روز دنیا از طرف موسسه DxOMark معرفی می گردد.
کسب عنوان بهترین دوربین، تنها اتفاق ویژه برای این گوشی هوشمند منحصر بفرد نیست، چرا که با شروع بررسی ها و اعلام نتایج از سوی موسسه مشهور و معتبر فرانسوی DxOMark، به نظر نمی رسد که فقط دوربین این گوشی هوشمند باشد که در بین رقبا می درخشد، بلکه این گوشی هوشمند موفق به شکستن تمامی رکوردهای پیشین شده است.
در بررسی های انجام شده، صفحه نمایش هواوی P50 پرو با کسب امتیاز 93 ، عنوان بهترین صفحه نمایش دنیا را نیز ازان خود کرده است. کسب امتیاز بالاتر و پیش گرفتن از گوشی های هوشمندی مانند Galaxy S21 Ultra نشان می دهد که این مدل حرف های زیادی برای گفتن دارد.
اسمارت فون هواوی با سخت افزار قوی و طراحی زیبا یک پرچمدار تمام عیار است. این گوشی هوشمند، مجهز به یک نمایشگر اولد 6.6 اینچی است که از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می کند. این نمایشگر فوق العاده با رزولوشن 1228 در 2700 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ پاسخ دهی 300 هرتزی، کیفیت تماشای فیلم را افزایش می دهد. شدت روشنایی این گوشی هوشمند، برای تماشای ویدیوهای HDR10 بسیار مناسب می باشد.
در زیر نور خورشید و نور بسیار کم هم عملکرد صفحه نمایش از دید کارشناسان DxOMark بسیار راضی کننده است و با توجه به این که نور زمینه صفحه نمایش، بدون لرزش می باشد، خستگی چشم ها را نیز به همراه نخواهد داشت.
کارشناسان موسسه DxOMark این گوشی را برای گیمرها مناسب دانستند چرا که سرعت پایش لمس صفحه نمایشگر (امتیاز 82) نشان دهنده عملکرد بسیار مناسب آن حین اجرای اپلیکیشن هایی که نیازمند سرعت بالا هستند، می باشد.
خرید این گوشی که رتبه نخست دگزومارک را در قسمت دوربین و صفحه نمایش از آن خود کرده است با صرف هزینه کمتر،یک خرید برد برد محسوب می شود و شما با پرداخت هزینه کمتر به طور همزمان، بهترین دوربین عکاسی و بهترین صفحه نمایش گوشی هوشمند روز دنیا را در اختیار خواهید داشت.