مزایای آموزش آنلاین

با گسترش هر روزه ی استفاده از اینترنت و وسایل ارتباط جمعی مثل کامپیوتر ، سبک زندگی خیلی از ما تغییر کرده و خیلی از کارهایی رو در گذشته براشون کلی وقت و انرژی میذاشتین دیگه  الان خیلی سریع و با کمک یک اپلیکیشن ساده انجامشون میدیم . مثل کارهای بانکی که قبلا برای انجامشون لازم  بود ساعت ها تو صف انتظار وقت بگذرونیم . 

به طبع این تغییرات ، تغییراتی هم در سبک آموزش به وجود اومدن ، آموزش آنلاین گسترش پیدا کرده  و با استقبال خیلی خوبی هم روبرو شده ! چرا که به بسیاری از افرادی که در گذشته  به خاطر زندگی تو شهر های بزرگ و برنامه کاری شلوغی که دارن فرصت شرکت تو کلاس های حضوری رو پیدا نمیکنن و یا به خاطر زندگی تو شهر های کوچیک و یا روستاهای دور افتاده ، دسترسی به این امکانات رو ندارن ،  امکان یادگیری  داده !  خلاصه که تا حدی تونسته هدف والای عدالت در آموزش ( البته با وجود عدالت در دسترسی به اینترنت و سایر امکانات ) رو تا حدودی محقق کنه !

تو این مقاله به طور اختصاصی نگاهی داشتم به مزایای آموزش آنلاین ساز گیتار که امیدوارم مورد توجه باشه !


کیفیت مدرس

یکی از خوبی های آموزش آنلاین اینه که دیگه به ترافیک نمیخوریم ، در نتیجه هیچوقتم کلاسمون دیر نمیشه! یه کلاس مثل کلاس گیتار که معمولا نیم ساعته ، اگه یه ربع دیر برسی یا اصن نرسی باهم فرقی نداره. ز طرفی هزینه کلاس خصوصی با یه مدرس خوب و حرفه ای تقریبا زیاده ولی آموزش آنلاین بهمون یه مدرس خوب با یه هزینه معقول میده!

 

زمان کلاستو خودت انتخاب کن 

برای کلاس های آنلاین یه عالمه انتخاب داری که ساعت کلاست کی باشه . میتونی هر معلمی که خواستیو داشته باشی تو ی هر ساعتی از شبانه روز که خودت انتخاب میکنی! پس بهترین گزینه رو برای خودت انتخاب کن.

 

کلاستو ضبط کن

بزرگترین فایده ی کلاس آنلاین اینه که ویدیوشو داری و هروقت خواستی میری سراغشون . چیزایی رو که یاد گرفتی بارها و بارها کار میکنی . حتی میتونی ویدیو کلاسو رو ببری عقب و از اول ببینی !

امکان ضبط تو کلاس حضوری تقریبا سخت و یا حتی بعضی وقتا غیرممکنه . ولی وقتی کلاست آنلاین  باشه  درست بعد از کلاس ، درسی که یادگرفتی رو  مرور میکنی.

 

 

قبل کلاس گرم کن!

وقتی کلاسمون آنلاینه قبل کلاس کلی وقت داریم که گرم کنیم . پس بهترینو به استادمون ارائه میدیم ! بارها و بارها آکورد میگیریم تا اون قطعه ای روکه  دوسش داریم حرفه ای اجرا کنیم . بدن استرس و بدون ترس از اشتباه.

 

بدون ارتباط فیزیکی!

مدتی میشه که دنیا درگیر مبارزه با یک  بیماری همه گیر به نام کووید-19 شده . این بیماری تغییرات زیادی رو در روند انجام کارهامون ایجاد کرده . خیلی از ما از خونه کار میکنیم و خیلی ها هم از خونه  و به صورت آنلاین درس میخونن . آموزش  آنلاین تو ای مدت بیش از همیشه کمک کرده تا موانعی رو که این بیماری بوجود آورده کنار بزنیم و از علایقمون دور نیفتیم . بالاخره زندگی ائامه داره و هیچ چیزی نباید مانع ما برای پیشرفت بشه!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد